میخکوب بادی ارزان قیمت

میخکوب بادی ارزان قیمت یکی از پرکاربردترین ابزارها در صنعت نجاری ، مبلمان سازی ، ساخت کابینت و سایر مشاغل صنعت نجاری است.به طور کلی ابزارهای پنوماتیک (پنوماتیک) که به آنها ابزار مونتاژ و خط مونتاژ نیز می گویند.

مزیت میخکوب پنوماتیک نسبت به مدلهای برقی یا بی سیم این است که ابزار پنوماتیک ساختار ساده تری دارند و بنابراین سایش کمتری دارند و تنها عیب آنها حرکت محدود است.

لیست قیمت ارزان ترین میخکوب هاب بادی

مشاهده این محصولات در دیجی کالا

چکش و میخ بدون شک مشهورترین موارد در نجاری و نجاری هستند ، بنابراین از همان ابتدا تا کنون آنها همیشه پایه و اساس همه کاربردها در نجاری بوده اند ، دلیل اصلی آن مسئله ارتباط در نجاری است.

امروزه با توسعه روزافزون استفاده از ابزارهای برقی و بادی به جای ابزار دستی سنتی در کلیه صنایع ، از جمله استفاده از انواع گیره ها و میخ های پنوماتیک در صنعت نجاری و نازک کاری.

در اصل ، انتخاب میخکوب بادی ارزان قیمت مناسب با نوع اتصال ، جزئیات و از همه مهمتر ضخامت میخ مورد استفاده در هر کاربر ارتباط مستقیم دارد.

زمانی وجود داشت که از انواع میخ های سنتی یا به اصطلاح میخ دستی برای ساخت انواع اتصالات میخ با چکش دستی استفاده می شد ، اما امروزه این روش به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد و همه از میخ یا شانه جدید استفاده می کنند. صدها میخ به قطعه در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت اتصال!

اما هنوز یک چیز وجود دارد که در نجاری تغییر نکرده است و آن انتخاب ضخامت میخ با توجه به نوع استفاده است ، میخ ها بر اساس ضخامت با لحن گویش نجارهای قدیمی تقسیم می شوند:

میخ های سوزنی که کمترین ضخامت را دارند ، همزمان با میخ های با ضخامت متوسط ​​و میخ های معمولی با ضخامت بیشتر ، این قانون و تقسیم در میخکوب بادی ارزان قیمت میخ امروز مشاهده می شود ، و این بار با تعداد کولیس هایی که یک استاندارد مجاز متقابل است بخش میخکوب ، به طوری که ناخن های دارای سنج equivalent معادل میخ سنجاق ، میخ با سنج ١٦ معادل کبریت است و میخکوب با سنج ١٤ معادل ناخن های معمولی است.

میخ های بادی

یکی از انواع میخکوب ها و کاربرد آنها میخکوب بادی ارزان قیمت است. یکی از مهمترین مواردی که هنگام استفاده از میخ هوا باید به خاطر بسپارید ایمنی کار با این ابزار است. بنابراین گاهی اوقات به اندازه سلاح گرم خطرناک است. از آن برای سرگرمی و سرگرمی استفاده نکنید به کاربران میخکوب های پنوماتیک توصیه می شود روزانه از 10 یا 20 قطره روغن موتور استفاده کنند که برای افزایش عمر و کارایی دستگاه باید در ورودی هوای فشرده شده این ابزار ریخته شود.

البته باید توجه داشت که این کار نباید زیاد انجام شود ، زیرا باعث نشت روغن در هنگام شلیک و پرچ می شود. میخکوب های پنوماتیک به انواع مختلف میخکوب ها و کاربردهای آنها تقسیم می شوند ، مانند میخکوب SKA ، میخکوب دوتایی ، میخکوب . نوار ، میخکوب TIPO ، میخکوب TT ، میخ کپسول ، سوراخ کننده نوک بلند ، محدود کننده هوا با عملکرد دو ، میخکوب پشت قاب زن یا زن و زن و … نقطه.

پرفروش ترین میخکوب بادی