موتور برق دست دوم

در صورت عدم دسترسی به برق شهری ، برق مورد نیاز چگونه تأمین می شود؟ یکی از کاربردهای موتور برق دست دوم دسترسی به برق در همه مکان ها است. حتی کشتی ها و مکان هایی که دسترسی به سیم کشی وجود ندارد. اما اگر در مکانی هستید که احتمال قطع برق وجود دارد ، موتور برای شما کار می کند.

نحوه عملکرد موتور برق مشابه ژنراتور است. یعنی موتور برق انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. با این تفاوت که اندازه موتور برق بسیار کمتر از دیزل ژنراتور است. تولید کنندگان ژنراتور موتور برق دست دوم را برای پاسخگویی به نیازهای مختلف مشتریان تولید می کنند.

موتور برق در سه نوع مشعل بنزینی ، دیزلی یا دیزلی و گازی تولید می شوند. مصرف کنندگان معتقدند این نوع موتور برق به دلیل استفاده از گاز شهری در موتور گازی به عنوان سوخت ، ایمنی کمتری دارند. به همین دلیل ، استفاده از آن کمتر از دو نوع دیگر است. در ادامه موتورهای بنزینی و دیزلی را با هم مقایسه خواهیم کرد.

لیست موتور برق های خوش قیمت بازار

لیست قیمت موتور برق نو

راهنمای خرید موتور برق دست دوم 

اگر به دنبال خرید موتور برق هستید ، یکی از راه حل های مقرون به صرفه هنگام خرید موتور برق دست دوم ، تهیه نمونه های دست دوم یا به اصطلاح موتور برقی دست دوم است. هنگام خرید موتور برق دست دوم ، توجه به نکات خاصی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. نکاتی برای راهنمایی شما در خرید خوب.

عمر موتور برق دست دوم و ساعات کار

بدون شک سن ، سابقه و ساعت کار موتور برق دست دوم عامل مهم و تعیین کننده ای برای قیمت خرید موتور برق دست دوم است. ژنراتورها چیزی شبیه به مسافت پیموده شده دارند که ساعات کار را نشان می دهد. اگر آنالوگ باشد ، ساعات کار را می توان در صفحه کنترل نمایش داد.

از چه کسانی خرید می کنیم؟

آیا از دلال یا توزیع کننده خرید می کنید؟! خرید از هر کسی که در فضای مجازی یا منابع غیر معتبر فروش می کند بی خطر نیست. برای از بین بردن خطر و کاهش تلفات ، توصیه می شود به یک فروشگاه موتور حرفه ای و باتجربه مراجعه کنید.

قابلیت اطمینان و سابقه سازنده دستگاه

بدون شک منشأ و شهرت تولید کننده در کیفیت قطعات و تجهیزات نقش مهمی دارد. تولیدکنندگانی که تجربه درخشانی در محصولات با کیفیت دارند ، خریداران بهتری هستند. همچنین تا حد امکان از حدس و گمان خودداری کنید و در صورت وجود از یک متخصص باتجربه کمک بگیرید.

شرایط نگهداری موتور برق دست دوم

شرایط نگهداری دستگاه بدون شک در زندگی آن تأثیر مستقیم دارد. آیا می گویید اطلاعات زیادی در این مورد نمی توان بدست آورد؟ پاسخ تا حدودی درست است. اما سطح دانش و بیان فروشنده می تواند با پرسیدن نحوه استفاده ، نصب و مونتاژ آن مفید باشد. آیا فروشنده تکنسین یا متخصص معتبری برای اندازه گیری دستگاه از زوایای مختلف دارد؟

استهلاک جسمی

هنگام خرید موتور برق دست دوم ، بررسی ظاهر دستگاه نیز اقدام مفید دیگری است. بهتر است همه قطعات از نظر ساییدگی و خرابی یا ترک خوردگی بررسی شوند. ممکن است با یک موتور برق دست دوم روبرو شوید که قسمت متفاوتی از نمونه اولیه دارد. در واقع تعویض انجام می شود و بهتر است آزمایش توسط برق و یا یک تکنسین خبره را فراموش نکنید!

تست بار

آزمایش بار به کارایی و بهره وری تولید انرژی کمک می کند. نوع پاسخ ژنراتور به بارهای مختلف می تواند اندازه گیری خوبی برای کیفیت و کارایی دستگاه باشد. همچنین برای اطمینان کامل توصیه می شود که این آزمایش چندین بار و ترجیحاً سه بار انجام شود.

تشبیه هزینه

قبل از خرید حتماً تفاوت دستگاه جدید و کارکرده را در نظر بگیرید. بدون شک خرید اقتصادی و مقرون به صرفه یکی از مهمترین ارکان خرید دستگاه های دست دوم است.

پرفروش ترین موتور برق ها