موتور برق مارک خوب چی بخرم؟

موتور برق مارک خوب چی بخرم؟

لیست بهترین ها

مشاهده این محصولات در دیجی کالا

موتور برق هیوندای

یکی از قوی ترین شرکتها در صنایع مختلف از جمله تولید موتور برق هیوندای است که پس از 6 دهه قادر به ارائه محصولات متنوع خود در بازارهای جهانی با کیفیت و قیمت مناسب است که باعث رضایت مشتری شده است.

استفاده از مدرن ترین فناوری روز دنیا و رعایت بالاترین سطح استانداردهای تولید بین المللی و اعمال بازخورد مشتری در تولید و شناسایی نیازهای مشتری در سراسر جهان و کنترل مداوم و بهبود کیفیت و ایجاد تنوع بی نظیر در محصولات و خدمات پس از فروش گسترده و بی پاسخ قیمت مناسب و رقابتی ، برند هیوندای به یکی از بهترین مارک های موتور برق هیوندای تبدیل شده است.

موتور برق کنساکس

کنساکس یک برند ایرانی است که با پشتیبانی از 20 سال تجربه در بازار ابزار ایران در سال 2015 راه اندازی شد. محصولات این شرکت مطابق با استانداردهای بین المللی در چین تولید می شود. شرکت کنساکس سعی دارد تا مطابق با استانداردهای بین المللی و نیازهای مصرف کنندگان ایرانی با آخرین فن آوری های روز دنیا همگام شود.

موتور برق مارک خوب Kensax با پشتیبانی سالها از مدیران و کارکنان خود در زمینه ابزار ، شناخت کامل و دقیقی از نیازهای صنعتگران دارد. بنابراین محصولات این شرکت متنوع و متناسب با نیاز و سلیقه مصرف کنندگان است. ارائه خدمات با بهترین سطح کیفیت و شناخت به عنوان یکی از حرفه ای ترین در صنعت در قلب کار کانزاس است. کنساکس علاوه بر تلاش برای بهبود کیفیت محصولات خود ، در تلاش است تا تنوع خود را به ویژه ابزارهای برقی و ابزار دستی افزایش دهد.

محصولات این برند علاوه بر کیفیت ساخت بالا ، دارای بدنه های زیبا با طراحی منحصر به فرد می باشد که به همراه قیمت مناسب باعث محبوبیت این برند در صنعت شده است. ابزارهای Kensax شامل: اینورتر جوشکاری ، کارواش خانگی و … و یکی از بهترین مارک های موتور برق امروزی است.

موتور برق رونیکس

موتور برق مارک خوب موتور برق مجموعه ای از اجزا متشکل از یک موتور و یک ژنراتور است که با استفاده از گشتاور یا گشتاور نیروی مکانیکی موتور را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. ظرفیت ها و فضاهای کوچک

اصولاً از مولد های برق می توان در هر مکانی که برق به آن احتیاج دارد و برق شهری در دسترس نیست استفاده کرد ، به عنوان مثال: در مراکز صنعتی ، بیمارستان ها ، هتل ها ، خدمات دولتی ، هنگام خاموش شدن برق و غیره. به عنوان قطارها و کشتی هایی که در موقعیت های اضطراری موتور برق حرکت می کنند و حتی در خانه ها از آنها استفاده می شود.

مارک ایرانی رونیکس نیز یکی از بهترین تولید کنندگان داخلی در انواع ابزارهای برقی و بی سیم است که یکی از پرفروش ترین ابزارهای موتور برق رونیکس است.

موتور برق فیرمن Firman

در دنیای موتور برق با انواع مختلفی از موتور برق روبرو می شوید که دارای ویژگی ها و مزایایی هستند و انتخاب بین این حجم زیاد موتور برق کار ساده ای نیست و گاهی اوقات با مشتریانی گیج روبرو می شویم. و آنها می خواهند شما یک موتور برق با کیفیت و قابل اعتماد داشته باشید که بدون هیچ مشکلی برای آنها کار کند.

موتور برق مارک خوب موتور برق فیرمن؛ Firman Firman یکی از مارک های معتبر و برجسته در جهان است که به عنوان یک مارک معتبر در سراسر جهان شناخته می شود و محصولات مدرن و پیشرفته ای را با نتایج مطلوب تولید می کند. Firman در سال 1978 برای تجارت ، مهندسی ، سرمایه گذاری و تجارت تاسیس شد. این شرکت زیرمجموعه هلدینگ بین المللی Sinomach (sumec) است که در چین فعالیت می کند.

موتور برق پایونیر

امروزه پایونیر یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه سیستم های صوتی اتومبیل است ، یک شرکت ژاپنی که امروزه سهم زیادی از فروش در بازار سیستم های خودرو را به خود اختصاص داده است ، حتی بیشتر از شرکت هایی مانند سونی ، کنوود یا JVC.

این شرکت یک شرکت چند ملیتی است که در زمینه تولید و ساخت انواع محصولات صوتی و تصویری تخصص دارد و در سال 1938 توسط Puzer Tuzomo Matsumoto به عنوان سرویس تعمیر رادیو و بلندگو در توکیو ژاپن تاسیس شد. همچنین یکی از بزرگترین تولید کنندگان دیسک و نمایشگرهای نوری و محصولات نرم افزاری در جهان است.

موتور برق مارک خوب پایونیر واقعاً یکی از بهترین شرکتهای الکترونیکی در جهان است که سهم بازار زیادی در سراسر جهان دارد و محصولات آن در بیش از 100 کشور به فروش می رسد. که امروزه یکی از بهترین مارک های موتور برق است

موتور برق لانتاپ (Lantap)

امروزه از موتور برق برای تبدیل انرژی مکانیکی و گرما به انرژی الکتریکی استفاده می شود. مخصوصاً برای مکانهایی که به برق دسترسی نداریم و برای روشن کردن لامپها و سایر وسایل برقی به برق احتیاج داریم.

موتور برق Lantap یکی از با کیفیت ترین مارک های تولید شده توسط شرکت Launtop است. این دستگاه انرژی لازم را از بنزین تأمین می کند که در واقع ترکیبی از بنزین و روغن است. توان خروجی این دستگاه به صورت جریان متناوب در اختیار کاربر قرار می گیرد. ولتاژ AC این دستگاه 220 ولت است.

موتور برقاکتیو تولز Active Tools

موتور برق با نام تجاری Active Tools که به عنوان یک پیشرو در صنعت کشور ، با بالاترین کیفیت محصولات با کادری مجرب و سابقه طولانی و درخشان در صنعت ، به ارائه بهترین ها اعتقاد دارد.

این مجموعه با استفاده از متخصصان و دانش روز ، محصولات با کیفیتی از کارخانه های مشهور جهان را برای مدیریت تولید و ارتباطات با مجموعه ای کامل و با کیفیت از ابزار صنعتی حرفه ای مطابق با استانداردهای ملی گردآوری کرده است. و پیشنهادات بین المللی را ارائه می دهد که رمز موفقیت این مجموعه است.

واحد خدمات پس از فروش این مجموعه رعایت الزامات قانونی و تهیه قطعات با کیفیت را اولویت اصلی برنامه های خود قرار داده است. تعمیر و نگهداری طولانی مدت ، خدمات پرسرعت و شامل خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی این مجموعه موجب رضایت مشتری در استفاده از محصولات شده است.

موتور برق دوو

مارک دو مارک لوازم خانگی دوو اولین بار در سال 1963 در سئول ، کره جنوبی تاسیس شد. این مارک یکی از مارک های لوازم خانگی با کیفیت بالا است که طرفداران بسیاری در میان مارک های لوازم خانگی دیگر مانند سامسونگ ، بوش ، اسنوا و غیره دارد.

موتور برق موتور برق مارک خوب دوو یکی از بهترین تأمین کنندگان لوازم خانگی و ابزار در جهان است. مارک دوو در اکثر کشورها به خوبی شناخته شده و مورد استفاده قرار گرفته است. شرکت دوو در ایران یا محصولات آن یک مارک شناخته شده است که خانواده های ایرانی حداقل چند وسیله خانگی در خانه دارند و طبق آمار همه مصرف کنندگان از این مارک و لوازم آن و نحوه کار کاملاً راضی هستند.

موتور برق Green Power

گرین پاور ایران با 16 سال تجربه در تحقیق ، توسعه و تهیه ژنراتورهای گاز مایع و شهری ، این شرکت در حال حاضر تولید کننده و وارد کننده ژنراتورهای گازی با نام تجاری “Green Power” (Greenpower) در ایران و محصولات از جمله گاز است موتورهای برقی ، ژنراتورهای بنزینی و موتورهای بنزینی برقی با ضمانت معتبر ، 10 سال خدمات پس از فروش و تحویل قطعات یدکی.

موتور برق کاپیتان

امروزه موتور برق مارک خوب بسیار مهم شده و بسیاری از ابزارها و دستگاه ها با این انرژی کار می کنند. اگر می خواهید در تأمین این انرژی خودمختار باشید و بدون اتصال به برق در شهر ، می توانید برق مورد نیاز لوازم و تجهیزات الکتریکی را تولید کنید ، می توانید از محصول فوق استفاده کنید.

موتور برق مارک خوب کاپیتان یکی از محبوب ترین محصولات برند کاپیتان است که توانسته ساختار و کیفیت بسیار بالایی در بازار داشته باشد.

مارک لانسین Lancine

Loncin یکی دیگر از برندهای معروف در تولید موتور برق است. لانسین یکی از جدیدترین مارک های تولیدکننده موتور برق است. این شرکت چینی فعالیت خود را در زمینه انرژی از سال 2014 آغاز کرد. عمر طولانی ، ظاهر زیبا ، کیفیت و عملکرد محصولات از ویژگی های استثنایی محصولات لانسین است. در حال حاضر ، بیش از 100 کشور در سراسر جهان انواع موتور برق لانچین را ارائه می دهند.

مارک هوندا المکس:

موتور برق مارک خوب این برند محصول مشترک هوندا و المکس است. هوندا ، تولید کننده ژاپنی تجهیزات کشاورزی ، محصولات شناخته شده میان رده ای دارد. این مارک معتبر یکی از پرفروش ترین انواع موتور برق در جهان است. طول عمر راحت ، کیفیت و قیمت بالا از مشخصات موتور برق هوندا المکس است.

نام تجاری راتو:

ژنراتورهای برقی راتو ساخت چین محصول با کیفیت دیگری در این زمینه است. این محصولات در ایران نمایندگی و خدمات پس از فروش دارند. راندمان مطلوب ، آلودگی صوتی کم و مصرف سوخت بهینه از نقاط قوت خودروهای برفی راتو است.

پرفروش ترین موتور برق