مینی فرز ساخت ایرانی کدام است؟

مارک های ایرانی در بازار ابزار به کار خود ادامه می دهند ، در حالی که برخی از تولیدکنندگان داخلی این محصولات را گران می دانند و برخی دیگر آنها را مقرون به صرفه می دانند. در همین حال ، اقتصاد ایران در سال های 1997 و 1998 بیشترین آسیب را از تأثیرات و ضربات تحریم ها در بخشهای صنعتی و تولیدی دید. با این وجود فعالان اقتصادی معتقدند علاوه بر تحریم فساد اقتصادی ، کنترل قیمت ها ، یارانه ها و سیاست های بانکی نیز تأثیر بسزایی در تضعیف بخش تولید دارد.

در این شرایط ابهام موجود دانستن سهم واقعی محصولات ایرانی در بازار داخلی است. در واقع سه دسته ابزار صنعتی ، برقی و دستی در بازار ابزار داخلی وجود دارد. به دلیل حضور پررنگ و پررنگ مارک های خارجی در ابزارهای صنعتی و برقی ، به نظر می رسد رقابت برای تولیدکنندگان داخلی بسیار سخت است. با این حال ، مارک های محلی در تلاشند سهم خود را در این زمینه به دست آورند. اما بخش عمده ای از بازار ابزار دستی متعلق به سازنده ایرانی است که در فعالیت ها و مارک های زیر در این زمینه شرح خواهیم داد.

گزارش های بازار شرایط نامساعد و ناسالم را نشان می دهد که فعالان این منطقه دلیل تصویب فرمان ممنوعیت واردات ابزار وزارت صنعت ، معدن و تجارت می دانند. به نظر نمی رسد حجم تولیدات محلی پاسخگوی نیازهای بازار باشد و برنامه ریزی مقامات نیز اجازه رقابت واقعی و منصفانه بین محصولات داخلی و وارداتی را نمی دهد.

بهترین برند های مینی فرز ساخت ایرانی کدام است؟

  • رونیکس: تولیدکنندگانی در آلمان ، چین ، تایوان و 11 کشور دیگر وجود دارند ، همه محصولات مطابق با استانداردهای بین المللی تولید می شوند و در تمام مراحل تولید تحت نظارت فنی دقیق قرار دارند. علاوه بر این ، این برند خدمات گسترده ای را پس از فروش ارائه می دهد.
  • DCA: با توجه به خدمات گسترده ای که ارائه می دهد ، توانسته است جایگاه خوبی در بازار ایران بدست آورد.
  • توسن: ابزار برقی ساخت کشور چین و ابزار دستی این شرکت ساخت تایوان است. این ابزارها از کیفیت ، قیمت و خدمات خوبی برخوردار هستند.
  • آروا: شرکتی با 30 سال سابقه در تولید و مونتاژ ابزار و با 150 نمایندگی در تمام استان ها از موقعیت خوبی در بازار ایران برخوردار است.