برند استنلی تولید کننده ای ابزار دستی باکیفیت

ابزار استنلی ساخت کجاست؟ از برند استنلی استفاده کنیم؟ موضوع این مقاله معرفی این مارک آمریکایی است، باما همراه باشید.

استنلی برندی است که در زمینه تولید انواع تجهیزات صنعتی، ابزارهای برقی، ماشین آلات و وسایل اندازه گیری، ابزارهای دستی، تجهیزات ذخیره سازی و غیره فعالیت می کند. این شرکت در سال 1857 تاسیس شد؛ در مارس 2010، این شرکت به بلک اند دکر پیوست و به همین نام می باشد.

ابتدا در سال 1843، فردریک استنلی “The Stanley Works” را در کانکتیکات ایالات متحده تاسیس کرد که اولین شرکتی بود که ابزارهای سخت افزاری و پیچ و مهره را تولید کرد؛

سپس “قوانین و سطوح استنلی” توسط هنری استنلی در سال 1857 تاسیس شد. این شرکت در سال 1920 با پسر عموی هنری، فردریک ترنت استنلی، یک شرکت جداگانه اما مرتبط ادغام شد.

مارک استنلی

شروع داستان استنلی

در حدود سال 1937، استنلی شرک “A.J Chapman”، سازنده بریتانیایی ابزارهای نجاری و سایر اقلام در شفیلد، از جمله سرنیزه در طول جنگ جهانی اول، از نورمن نیل خرید. این به استنلی کمک کرد تا وارد بازار بریتانیا شود.

برند Stanley نامی شناخته شده در زمینه ابزارآلات است و از سال 1843 به عنوان یک کمربند قابل اعتماد در این زمینه شناخته می شود و به میلیون ها کاربر، از حرفه ای گرفته تا کسانی که به طور روزانه از خانه کار می کنند، کمک می کند.

این برند معنای کیفیت، قابلیت اطمینان، نوآوری و ارزش را به خوبی بیان می کند. استنلی به دلیل دقت بالا، پیشرو جهانی در ابزار اندازه گیری است.

شهرت این برند باعث شده این شرکت در طول سالیان متمادی توجه بیشتری به کیفیت محصولات داشته باشد به طوری که در تجربه و تست های مختلف محصولات این شرکت پیشرفت های زیادی از نظر کیفیت، کارایی، اندازه، مقاومت، و غیره.

امروزه، میراث این شرکت بیش از 175 سال است و همچنان به مردم از سراسر جهان کمک می کند تا کارهای روزانه خود را انجام دهند.

فردریک استنلی
فردریک استنلی

 

محصولات برند استنلى

شرکت استنلی در سراسر جهان به دلیل ابزارهای دستی خود شناخته شده است. اما محصولات دیگری از جمله نصب و راه اندازی محصولات ایمنی و امنیتی، سخت افزار، مهندسی و ابزارهای زیرساختی را نیز تولید می کند.

به گفته استنلی، بیش از 175 سال تجربه در تولید طیف وسیعی از ابزارآلات مورد نیاز صنایع مختلف، عاملی برای گشودن فرصت‌های جدید در انواع مشاغل ابزار، طراحی و تولید ابزارهای چند منظوره مانند کناف، رنده، بوده است. رنده جهت دار نجاری و غیره علاوه بر این، پیشرفت‌های طراحی در ابزارهایی که قبلاً به طور گسترده استفاده می‌شد این ادعا را تأیید می‌کند.

محصولات برند استنلی شامل انواع جعبه ابزار، ابزارهای دستی (مانند پیچ ​​گوشتی، آچار، چکش و …)، ابزار اندازه گیری (مانند متر، خط کش، نقاله، تراز، زاویه سنج و …) و ابزار برش (مانند اره دستی، کاتر…) و رنده های مختلف، سوهان ها و غیره.

محصولات برند استنلى

کیفیت بالا

برند استنلى سابقه طولانی دارد، به طوری که از بدو تاسیس، با درک نیاز بازار و بهره گیری از تکنولوژی جهانی، همواره توانسته است با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار را به عنوان یکی از پیشگامان و بهترین سازنده ابزار و ابزار تولید معرفی کند. شناخته شده، مبتکر و قدرتمند

استنلی جایگاه ویژه ای در میان سازندگان ابزار کسب کرده است، به طوری که امروزه به کار خود برای تبدیل شدن به یک پیشرو در صنعت در تولید ابزار ادامه می دهد.

اعتماد مشتری و تداوم تست محصول نیز جزئی از اصول استنلی است؛ بدین ترتیب وی با مشاهده ایرادات و نارضایتی مشتریان، عیوب محصول را رفع و سعی در ارائه ابزارهای با کیفیت بهتر دارد.

استنلی برای حفظ کیفیت محصول و ارائه بهترین ابزار دقیق، باکیفیت و سریع با همکاری با تمامی شرکت های تابعه، سخت تلاش کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *